Besök av mamma!

I helgen har mamma varit och hälsat på. I lördags åkte vi tillsammans med min mammas kusin till Strömsund, utanför Råneå,  där det var hantverksmässa och grönsakshandel. Tyvärr så var det regnigt hela tiden så det var inte så kul. Inte för att jag är intresserad av hantverk men visst är de duktiga som sysslar med sånt. Men det är ju jätte dyrt. Idag så var vi på Storheden och handla lite i alla billga butiker, som tex Rusta, Ö&B, Ica Maxi. Vi fick skjuts av brorsan, eftersom jag inte har någon bil. Därefter åt vi pizza på kinarestaurangen Exotic och fritterad banan. Usch så mätt jag blev, men gott var det.



Kommentarer
Postat av: Gudrun Maria Reponen

det låter som en trevlig helg. Jag håller med, det där med hantverk är roligt att se på och spännande o vackert, men fy vad dyrt det är. Ha en fin vecka nu! Kram Maria

2007-08-26 @ 20:37:54
URL: http://www.jesuslever.eu/gospel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0