Åker bort under jul och nyår

Imorgon åker jag upp til min mamma och resten av släkten. Ska fira jul där och eventuellt nyår också.
Har packat och gjort allting klart inför tågresan upp. Det tar ju bara 2 ½ timme ungefär.
Jag kanske skriver nåt inlägg när jag är där, men lovar inget. Annars hörs vi efter nyår.

Annars så håller jag på att göra om mina 2 hemsidor till 1 hemsida. Hittar så många fina bakgrunder (trippelbakgrunder) så jag blir alldeles tokig nästan. Önskar att jag också kunde göra så fina bakgrunder. Men jag har gjort en guldbakgrund nu och den blev jättefin, men hittar ingen bra bild som passar till den.

God Jul och Gott nytt år  till er allihopa som läser bloggen.

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0