Bönemöte

Nu har jag kommit hem från bönemötet. Först satt vi och pratade och fikade tillsammans. Sen hade vi bibelläsning och bön. Nu fick jag tilltal igen ifrån Gud. Först att Gud hade en utstakad väg för mig och att han skulle visa mig den steg för steg, inte allt på en gång. Jag skulle också vara frimodig och inte försöka att klura ut vägen själv. Så nu kommer det snart att hända något som Gud har för mig, men på vilket område det handlar om vet jag inte. Så det kommer att bli spännande.

image91

Kommentarer
Postat av: Gudrun Maria Reponen

HEJ MIA
Nu hittade jag dig här...du har fixat till det snyggt på sidorna! Det är kul att du är här och skriver. Det behövs att många får höra o läsa om Gud.
Ja att han visar oss steg för steg, det är sant och ljuvligt.
man behöver inte ha bråttom, bara vara vis...följa med...
Här ser du en ny sida av mig, kunde inte låta bli att starta upp fler, men det blev två i en...
Ha en fin advensthelg! önskar Maria

2007-12-07 @ 23:18:40
URL: http://www.endastkrlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0