Cellgruppsmöte

Idag har jag varit på cellgruppsmöte inne i stan. De som var med nu var med på mötet förra söndagen också. Först sjöng vi lovsång och lite bibelläsning. Sen bön och förbön för andra och oss själva. När jag fick förbön så fick *M* ett tilltal från Gud att Gud till mig där han sa att "nu är jag en liten blyg viol men kommer att bli en stor fin röd pion". Alltså kommer jag att bli mer utåtriktad och inte vara så blyg av mig. Och det är ju possitivt. Sen sa hon också att Gud skulle ta bort min människofruktan och då fick jag en skratt-attack och det är ju också possitivt. För det är bara Gud som kan ta bort all människofruktan. De bad också att jag skulle få den helige Ande, och få tungotalet, som är ett bevis på att ha fått den helige Ande.
Sen fikade vi och umgicks tillsammans. En bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0