Datarelaterade böcker

Sitter och tittar på min bokhylla och undrar om jag ska sortera bort lite böcker som jag inte använder eller läser, där såg jag några datarelaterade böcker som jag inte använder alls nu för tiden.

1.Microsoft Excel 5 för Windows - Step by step.
Här lär man sig hur man använder Excel. Bra om man använder excel mycket.

2.Nätguiden 2003/2004 av Johanna Lundström och Mikael Lindström.
Här får du lära dig om utrustning, modemuppkoppling, bredband, felsökning, skumma saker på nätet, e-post, hitta program mm. Det finns en stor länksamling med 34 olika områden. Med andra ord här hittar du allt som behövs för din dator och att hitta både vanliga och ovanliga sidor på nätet.

3. MP3 med Winamp av Justin Frankel, Dave Greely och Ben Sawyer
Boken innehåller bl.a om insticksprogram, skapa egna mp3-filer, skapa egna cd-skivor, alternativ till mp3-formatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0