Höstpromenad

Har just kommit hem från en skön promenad. Jag gick ner till strandstigen nedanför mig och gick förbi och igenom ett villaområde och sen ett villaområde till. Sen gick jag till Dollarstore och köpte lite choklad, jag är galen i choklad.
På  hemvägen gick jag den närmre vägen hem och gick ner till stranden igen och satte mig på en stock vid vattnet. Det är ju så skönt ute fortfarande. Klarblå himmel ca 6 grader varmt och alla höstfärger ute, men det känns i luften att det är höst, lite småkyligt är det ändå. Tänkte att jag aldrig brukar hinna med hösten, eftersom det brukar vara så dåligt väder med regn och kyla. Det ska bli bra väder imorgon också som tur är, vi ska till Piteå på en konferens som handlar om arbetsmiljö och hälsa. Skriver mer om det imorgon. Ska även till Arbetsförmedlingen i morgon innan vi åker till Piteå.

Ha det så bra och ha en skön höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0