Kycklingröra till taco pita tortilla

Idag har jag gjort en god men stark maträtt.Eftersom jag är singel och gjorde det på det som jag hade kvar i frysen så vet jag inte riktigt hur mycket det ska vara.

Kycklingfile för 4 personer
Frysta wokgrönsaker för 4 personer
1 påse Fajitas spice mix (flytande eller krydda)
Vatten

Stek kycklingen (i små bitar) och tillsätt wokgrönsakerna och Fajitas spice mix. Späd med vatten (om du använder kryddan och om det är för starkt). Om du använder i flytande form så låt allt kokas ihop. Det ska inte vara så mycket flytande när allt är klart. Detta blir starkt.
Passar bra till Taco, Pitabröd, Tortillabröd. Dessa ska värmas i ugnen ett lite tag.

Tillbehör som till Taco. (tomater, lök, ost mm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0