Relationer på jobb kontra utbildning

Jag har funderat ett tag på att varför jag får bättre relationer när jag går en utbildning än när jag har jobb eller praktik. Bara under den senaste utbildningen har jag blivit bjuden till 2 st  och 1 har varit och hälsat på mig, men när jag har jobbat eller haft praktik är det bara som om man bara ska jobba tillsammans och inte umgås på fritiden. Där har jag aldrig blivit bjuden till någon. Och därför känns det bättre att gå utbildning istället för att jobba, man vill ju ha relationer.

När har ni fått bättre relationer? När ni har jobbat eller gått en utbildning? Då räknas inte de ni redan kände då ni började på jobbet eller i skolan. Det skulle vara kul att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0