Perrelli hamburgare tårta och bilar

Idag var det invigning av Mullers nya bilhall här i Luleå. Det var utannonserat att Markus Fagervall skulle uppträda där, men när jag kom dit var det Charlotte Perrelli som skulle uppträda istället, för Markus var sjuk. Men Charlotte har ju en så bra röst, även om jag inte alltid tycker om alla hennes låtar. Men en del låtar är bra. Så blev det en hamburgare och dryck för 10 kr där intäkterna gick till ungdomsidrotten i Luleå, Boden och Piteå. Och så gratis tårta.Och självklart en massa bilar. Det var otroligt mycket folk där.
På hemvägen cyklade jag förbi Dollarstore och köpte billig choklad och sen gick jag in på Växtriket och köpte en blomma, kryssantemum, och jag som inte hade tänkt köpa någonting där. Idag vill jag absolut inte vara inomhus så mycket, nu är det så skönt väder ute - klarblå himmel, nästan ingen blåst och alla fina höstfärger på träden. Men det känns att det är lite kyligt ute. Så jag kanske går ut igen. Ja, nu är jag hemma igen efter en promenad vid stranden, satte mig som vanligt på bryggan men där blåste det lite mer.
Ha en skön Lördag.

Kommentarer
Postat av: Babbelmoster

Tack för ditt besök och kommentar i min blogg på Bloggspace.
www.nyckelpigan.bloggspace.se
Har även en blogg på Bloggagratis - gör gärna ett besök där om du har lust!
www.babbelsidan.bloggagratis.se
Ha en fortsatt bra kväll ...

2007-09-29 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0