Nu var det länge sen jag skrev något här...

eftersom jag inte har haft något att skriva om, men nu är jag hos min mamma i Gällivare. Det är kalas här i kväll. Både min bror och min mormor fyller år och det blir ett gemensamt kalas.

Annars har det varit lugnt och inget speciellt har hänt. Jo min förkylning är över som tur är och förra helgen var min mamma och min moster i Luleå, för då fyllde jag år. Fick pengar så jag fick köpa vad jag ville. Jag hittade ett par svarta stretchjeans och en svart tunika, mycket fin. Har pengar kvar men ska vänta ett tag och se om jag hittar mer senare.
Jag tycker det är så tråkigt att köpa kläder, främst för att jag aldrig hittar något, endera är det för snävt (har stor byst) eller så finns det inte så fina kläder. Mitt klädeskonto är därmed ganska så lågt. Men det finns andra saker man kan slänga ut pengar på, men visst behöver man kläder ibland, då man har gått upp i vikt eller kläderna har gått sönder, för man behöver ju lite ombyte.

Nu får det vara nog för denna gång. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0