Sol och värme och vädersajt

Nu har det varit bra väder i nästan 1 vecka, så nu har jag blivit ganska så brun. Har legat på stranden i flera timmar varje dag. Har även badat en hel del, men det är först nu som det inte har varit så kallt i vattnet.
Efter det att jag har varit på stranden  har jag varit hem ett tag, duschat  och tagit det lugnt och ätit lite mat, sen har jag varit ut på promenader och suttit på en bänk vid stranden.

Har hittat en bra vädersajt på nätet, där man kan se timme för timme vilket väder det ska bli. Stämmer ganska så bra in, ta tex förra veckan då det skulle vara sol klockan 13.00 men det regnade strax före 13.00. Så jag tänkte att nu stämmer det inte in, men vid 13.15 började det klarna upp och solen kom fram. Så det stämmer in men kanske inte precis på minuten.

http://www.yr.no/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0