I´m back

Nu är jag hemma igen, efter påskfirande hos min mamma. På påskafton var vi 12 stycken som åt mat. Men sen gick ungdomarna iväg. Så resten av kvällen var vi 9 st.
Min bror var också hemma över helgen så det blev lite som ett vandrarhem hos min mamma. Men så brukar det vara under storhelger när båda 2 är hemma. Jag sov på en madrass  i sovrummet och mamma i sängen. Och brorsan i vardagsrummet. Men det gör ingenting för det går bra i alla fall.

Har nu fått in lite kort på datorn så nu blir det lite kort framöver i bloggen. Nu ska jag bara kolla så att jag har ett USB utag på min dator. Jag har alla uttag på baksidan av datorn. Min dator är gammal så det är inte säkert att jag har USB uttag.

Hoppas att påsken har varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0