Blinddejt

Igår kväll så ringde *S* från Boden och frågade om jag hade hittat någon kille än. Han vill så gärna att jag hittar nån att leva med. Han sa att han kände en trevlig kille *R* härifrån och jag fick hans telenummer och jag ringde till honom  och vi skulle träffas idag. Vi träffades först utomhus på samma område som jag bor på och  vi satt ute ett tag och sen gick vi hem till mig och fikade och pratade. Han var trevlig men jag kände att det inte var något mer än så. Men han kan vara en bra killkompis i alla fall.
Jag är inte rädd för att ta kontakt med nya människor, men när det blir fler så blir jag lite blyg och vet inte vad jag ska säga. Så nu gick det bra i alla fall.

Har ni hittat en partner via en blinddejt någon gång? Berätta i kommentarsfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0