Träffade släktingar

Igår var jag till Piteå och träffade lite släktingar. Först var jag ut på stan och gick och kollade på Piteå Dansar och ler. Då är det alltid mycket folk ute och det händer en hel del. Inte för att det är betyder så mycket, men det är alltid kul när det är mycket folk ute. Träffade sen 3 fastrar, en av dem *S* kom från Göteborg och träffade henne senast  förra midsommar. *E* som kommer från Gällivare träffar jag oftare och hon var också i Piteå. Och *B* som jag inte har träffat innan så det var kul att träffa henne. Vi var ett bra tag på stan och sen gick vi hem till *B* och åt mat. Sen gick vi över gården till en annan faster *G* som jag inte heller har träffat förut. Kul att träffa henne också. Nu har jag träffat alla fastrar och farbröder, men har kvar några kusiner än att träffa.

Jag visste inte om jag skulle gå in på PDOL på kvällen, jag ville se Hammerfall, men jag åkte hem till Luleå istället för det var så dyrt inträde, 360 kr. Vill hellre spara pengarna till en Stockholmsresa till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0