Skön vilodag

Igår var det en skön vilodag. Först kom *S* hit ( inget ovanligt egentlligen hon är ofta hit). När hon gick hem så gick jag på en promenad och satt även vid stranden ett tag. promenaden tog ca 40 minuter men var ute över 1 timme.
Väl hemma läste jag bibeln och bad till Gud. Efter det  kröp jag upp i soffan och läste en vanlig bok, hade musik på i bakgrunden. Allt var perfekt. Sen såg jag lite på tv.

Idag har det varit ganska så bra väder ute så jag gick ner på stranden och solade, först var det lite kyligt men det blev  varmare. Solad i över 3 timmar.
När jag kom hem såg jag att det inte fanns nå luft i däcket på cykeln, jag pumpade upp däcket men luften for ut igen. Och jag som inte kan laga en punktering. Jag får be någon att hjälpa mig att laga den. På sommaren är cykeln mitt färdmedel och man vill ju vara ute så mycket som möjligt då det är varmt ute. Typiskt, och jag som skulle fara och handla på Kvantum. Så det blev att gå fram och tillbaka dit, men som tur var det fortfarande bra väder.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0