Tjejsnack 7

Det var ett tag sen jag satt vid datorn nu men här kommer äntligen veckans svar till Tjejsnack.

Fåfänga

1. Hur ofta klipper du dig?
Jag går sällan till frisören, tyvärr så klipper jag mig själv och det blir inte alltid så bra.

2. Hur ser dina naglar ut?
De borde se bättre ut, biter tyvärr för ofta på naglarna

3. Hur ofta använder du make up?
Jag använder bara ögonskugga och ibland lite läppstift. Lite mer när jag ska ut på kalas eller liknande.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
Det är inte ofta, 1-2 gånger per år och då blir det sekond hand

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
Det blir bara några minuter, ca 3-5 min, när jag ska göra mig finare så blir det lite längre.

Gå till Tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0