Mest stolt över....

Att vara nöjd med sitt liv är alltid positivt ... men visst kan livet bli bättre.  Man mår bättre att njuta och att vara nöjd med det lilla man har. Det är inte alltid "mer" som gör att livet blir bättre.

1. Vad är du mest stolt över i ditt liv just nu?
Att jag köper nyttig mat ( vegetariskt och ekologiskt ... för det mesta)

2. Vad är du mest nöjd med i ditt liv just nu?
Att jag börjat motionera regelbundet, min ekonomi ( fast jag har 65% a-kassa)

3. Vad är du tacksam över i ditt liv just nu?
Att jag har mat för dagen, har tak över huvudet och att jag är frisk.

4. Vad känns spännande i ditt liv just nu?
Att förvänta sig bönesvar.... jag vet inte hur och när de kommer.... men de kommer

5. Vad är viktigast i ditt liv just nu?
Att ha en bra hälsa på alla områden....mat, motion. Även andlig hälsa... att lära känna Gud mer. Och en man i mitt liv.

6. Vad njuter du mest av just nu ?
Höstens färger och höstsolen, ledighet


Jag kommer att skriva dessa svar fler gånger i min blogg, allt eftersom svaren kommer att ändras.

Ta gärna med dig frågorna till din blogg också, men länka tillbaka hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0