Gratis träningsdag

Igår var det gratis träning för alla på Inpuls så jag åkte dit. Först cyklade jag in till stan,  ca 3½-4 km, sen blev det ett pass Spinning på 30 minuter, därefter ett Core-pass också det på 30 minuter. Var ett tag i gymmet också, men kunde inte deras maskiner så bra, men fick lite hjälp.
Självklart så cyklade jag hem också, så igår fick jag rejält med motion.
Idag har jag gått ca 2½ km.
De 300 första vuxna besökarna fick en välkomstkasse fyllt med ett träningskort som gäller i en vecka, ett par träningsbyxor och en gainomax dryck mm. Så nu ska jag träna denna vecka på gym.

Det är ju så skönt att bli svettig och få lite motion på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0