Lev grönt med Sophie Uliano och Julia Roberts

Jag såg detta program när det sändes i TV och ville gärna se om det, men hittade inte det. Men äntligen hittade jag det.
Sophie Uliano och Julia Robert hos Oprah Winfrey som pratar om Sophies bok Gorgeously green och visar hur man kan leva grönt. Det finns även fler videor och om att leva grönt på länken nedanför. Denna video är nästan 30 minuter. Videon är på engelska.

http://www.viddler.com/explore/gorgeouslygreen/videos/7/



Gå även in på Gorgeouslygreen.com en mycket bra sida. Finns fler videor och mycket bra innehåll. Allt  är på engelska.

Skulle gärna läsa boken Gorgeously green, men hittar den inte på svenska. Om man går in på Amazon.com och letat upp boken och trycker på omslaget till boken så kommer det upp innehållet. Den verkar jättebra. Undrar om det finns nåt likande med svensk text. Är det nån som vet? Skriv gärna och berätta det för mig, jag vill gärna veta mer.
Boken finns att köpa med engelsk text på Adlibris.com för 130 kr och på Bokus.com för 139 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0