Fyller ett halvt år idag

Idag är det ett halvt år sen jag blev vegetarian, ja lakto-ovo-vegetarian närmare bestämt. Kan inte så mycket än hur man ska äta och få i sig alla näringsämnen men jag lär mig eftersom. Jag är ju hemskt mycket intresserad av näringslära så det är kul att ta reda på sånt. Men sen är det ju att tillämpa det också på rätt sätt.
Jag undrar hur mycket jag kan när det har gått 1 år? Har jag blivit nå bättre eller inte.
Jag tänker inte börja äta animaliskt igen, bara när jag är hemma hos min mamma eller när de kommer hit. För de tycker inte om vegetarisk mat.  De tror att det är jättedåligt. Men så är det ju inte. Vegetariskt är den bästa maten tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0