Kommentar till testet

Jag måste skriva en kommentar till testet till förra inlägget.
jag vet varför jag fick sämre resultat under "boende". Jag tar varma bad flera gånger per dag för att få upp värme i kroppen för att jag har en sån kall lägenhet. Endera brukar jag ta varma bad, blåsa med hårtorken på hela kroppen eller väma mina händer och armar i rinnande varmt vatten.  Jag vet att det inte är miljövänligt men vad ska man göra när kroppen är alldeles iskall, det känns som om jag har förfrysit mig. Och jag kan inte göra nåt åt det heller. Det borde vara nån grad varmare så slipper jag bada så ofta och blir då mer miljövänlig.

Kan nån komma på nåt bra tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0