Earth hour

Idag börjar Earth hour klockan 20.30 -21.30 här i sverige. Jag ska nog släcka ner ikväll. Jag ska tända ljus och smaska i mig lite After eight kaka som blev kvar sen i torsdags. Och datorn ska av också, den brukar stå på hela dagen annars.

Det är ett bra initiativ att släcka ner en timme men det jag reagerar på är att det borde ha hänt mycket tidigare, för flera år sen. Jag tycker att det är väl sent ute att börja år 2009. Men som det heter, bättre sent än aldrig.
Och en sak till,  vi kan inte rädda jorden i sin helhet ( men det kan bara Jesus göra) men jag tycker att vi ska göra vårt bästa för jorden och  miljön så länge vi lever. För det är ju en av våra livsuppgifter här på jorden.




Ska ni släcka ner?




Kommentarer
Postat av: JB

Så faaan heller att jag kommer göra det. Jag skiter fullständigt i klimathotet. Dessutom är det VM-kval ikväll

2009-03-28 @ 18:05:27
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0