Kristen musik


image15

Igår fick jag låna 4 lovsångsskivor av en kompis, inte för att det är min egentliga musiksmak. Det är bra texter men tycker inte om melodierna så mycket och då fastnar inte heller låtarna lika mycket. Och det är ju synd.
Jag tycker hellre om eurodisco och vanlig disco, men det finns inte så mycket i kristen version. Kanske nån låt här och där är bra. Jag har hört att man inte ska behöva offra sin musiksmak bara för att man är kristen, men det måste ju jag göra om jag bara ska lyssna på kristen musik. Och det är ju inte så kul. När de som gillar rock och hårdock har "gratis kristen musik", för dem finns det gått om i deras musiksmak. Orättvist.

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0