Luleå kalaset

Ja då har årets Luleåkalaset varit. Under torsdagen var jag in och såg på Rix Fm festivalen. Trots att det var blåsigt och kallt och regnet hängde över i luften, så var det fullt med  folk ute på kalaset.
De artister som uppträdde var bla Niklas Wahlgren, Emilia, Danny, Sebastian, Ola och självklart E-type, som var det självklart bästa framträdandet.

fredag var jag bara på dagen på kalaset, inte så bra väder då heller.

lördag åkte jag in för att lyssna på Andreas Johnson, men jag var inte inne på området för det blir ju ganska så dyrt att gå in om man bara ska se på en konsert. Men jag var ute på stan ett tag och såg på allt folk som vimlade omkring, det märks att stan lever upp då det är nåt speciellt som händer här. Men det skulle ha varit bättre om det inte var så mycket fylla ute, för både ungdomar och vuxna var berusade. Och det är ju inte så kul då. Tycker så synd om dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0