Vem firar vi?

Vem firar vi?


image84              eller                       image86 its my birthday


Firar vi någon som är påhittad och som människor klär ut sig till eller firar vi en som lever ,men är osynlig för ögat?
Firar vi någon som kommer med julklappar eller någon som ger evigt liv och andra goda gåvor?
Jag vet inte när Tomten föddes(eftersom han inte finns på riktigt), men jag vet när Jesus föddes.
Vilket är viktigare? Tomten eller Jesus?
Men nu säger Du att du inte tror på att Jesus finns eller lever. Men har du försökt ta reda på vem han är och om han finns. Först därefter kan du säga om han lever eller om du inte tror på det hela.
Jag känner inom mig att Jesus finns och är levande.


image95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0