Eurovision song contest - semifinal 2007

Jaha då var det dax för eurovision song contest semifinalen. Det var bara 2 av 4 låtar av mina favoriter som gick till finalen.
Det var synd att DJ Bobo hade en sån dålig låt, eftersom han är så bra på eurodisco låtar.  Men eftersom låtens text var föskräclig dålig så ville jag inte att de skulle gå till final.

Här kommer mina 4 favoriter som du kan lyssna på om du klickar på bilderna.


image6
Cyperns låt var bra, med refräng som fastnar på en gång. Min absoluta favorit.




  
image7

Moldaviens låt har en bra text och melodi.



image8

Islands låt är en skön rockballad, med en långhårig sångare. Får extra plus för det.





image9
Vitrysslands sångare är en riktig sockersöt kille, med en bra och medryckande låt. Mycket bra och är en av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0