Haft besök av mamma

Nu har min mamma och moster åkt hem. De har varit här från igår och åkte alltså hem nu. Det har varit mycket rännande på stan igår och min bror kom hit och åt mat också. Han hjälpte mig att sätta upp en rislampa i sovrummet. Det blev jättefint där nu.
Idag har brorsan skjutsat oss till  Blomstergården och Dollarstore och sen till Storheden  -  Ö&B, Willys , Biltema, Ica Maxi, Coop- där vi även åt mat. Så nu är man helt slut och mätt. Det är ganska så jobbigt att springa i affärer. Men mamma och min moster tycker att det inte finns så mycket att handla i Gällivare, helst  nu när det är julklappsinköp som gäller.

Så nu tänker jag bara ta det lite lugnt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Elenor

Det är alltid kul att se vad andra bloggar om, halkade in på din sida via mer trafik. =)
Roligt att du tycker om mina kort!

2007-11-20 @ 18:15:20
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0