Bloggtorka hos mig

Har inget att skriva om idag, men jag kan skriva lite om vad jag har gjort idag och det är absolut inget intressant. Bara det vanliga. Brukar inte tycka om att berätta vardagliga  saker, men jag vet ju inte vad ni tycker. Jag tycker inte att det är nåt kul.
Har tvättat kläder och rensat ut i kylen. För det behövdes. Slog av strömmen och torkade rent. Nu håller jag på att läsa en bok som jag kommer att recensera när den är utläst. Den handlar om hur man vet vem man är. Och att kunna ta till sig det. Troligtvis kommer jag att lyssna på en predikan via nätet också. Det kanske blir Arken, Filadelfia eller Livets Ord. Jag får väl se vad det blir. Och äta lite pizza som jag gjorde igår.
Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0