Skön höstpromenad

Jaha, då är det höst igen. Men hösten börjar med bra väder i alla fall.
Efter det att jag hade bjudit en kompis på våfflor blev jag så trött, så jag gick och vilade mig ett tag. Sen gick jag ut på en promenad på stigen utanför mig. Och gick ner på småstränderna där jag satte mig  på stora stenar vid strandkanterna och såg ut över vattnet. Till höger såg jag solen lysa nästan från en klar himmel och till vänster centrumdelen och norra hamn. Pratade med Gud vad jag kände och det var helt underbart. Hörde vågorna slå mot stranden, fåglarna kvittra, solen sken, ingen vind och så förstås pratstunden med Gud.
Hoppas att det fortsätter att vara en bra höst.

image22

Detta är ingen Luleåbild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0