Söndagsmöte igen

Nu var det möte igen. Nu när *K* bad så frågade hon först om jag hade jobb, men jag svarade att jag inte hade det så hon bad om det. Jesus sa att han hade öppnat en dörr för mig och att jag skulle förstå att det var från han som hade öppnat dörren för mig. Jag hoppas att det blir något bra och inte heltid för det skulle jag inte orka med, livet består av mer än bara jobb, äta sova. Hoppas att Gud är en god Gud i alla fall. Skulle jag få sitta vid datorn och göra nåt som jag kan skulle det vara kul. Eftersom jag gör det hemma och tycker om det. Tänk att få pengar för att göra nåt som jag gör hemma och tycker är kul.

Kommentarer
Postat av: Ewa

lämnar en hälsning då jag tittar in

2008-01-20 @ 18:26:24
URL: http://ewap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0