Melodifestivalen 2008 del 4

1. "För många ord om kärlek"  Niklas strömstedt 2+
Låten: Låten går att lyssna på men inget mer. Fastnar inte riktigt.
Stilen: Vanlig Niklas Strömstedt klädsel.
Showen: Inget speciellt med showen.
Rösten: Men han har en bra röst.

2. "If I could"  Calaisa 0+
Låten:Somnar till låten. Fastnar inte
Stilen:Vanlig klädsel
Showen: Lite tråkig show.
Rösten: Rösterna var inget som tilltalar mig.


3. "Pame" Daniel Mitsogiannis 3+
Låten: Låten var sådär. Går bra att dansa till.
Stilen: En lite halvsöt kille med fina klader och bra stil.
Showen: Bra show.
Rösten: Bra röst.


4. Hur svårt  kan det va?"  Linda Bengtzing 1+
Låten: Låten var sådär. Tyvärr så fastnade låten litegrann, tycker inte om Linda Bengtzing över huvudtaget. Barnslig låt.
Stilen: Bra klädsel.
Showen: Bra show.
Rösten: Lite för barnslig röst för min del.


5. "I lågornas sken"  Nordman 3+
Låten: Ingen bra text. - Vid djävulens bord, men resten av texten hörde jag inte så noga på. Annars var det bra melodi på låten.
Stilen: Bra scenkläder.
Showen: Bra show.
Rösten: Tycker inte om deras röster.


6. "That is where I´ll go"  Sibel 0+
Låten:  Fastnar inte. Nu somnar jag igen. Ingen bra melodi.
Stilen: Hon hade absolut ingen fin klänning.
Showen: Vet inte vad jag ska säga här???
Rösten: Hon hade en bra röst, men inget som tilltalar mig.


7. "Ingen mår så bra som jag"  Fronda 0+
Låten: Absolut inget för mig och jag mår absolut inte bra när jag hörde låten.
Stilen: Vad ska jag säga här???
Showen: Nej inget för mig.
Rösten: Tycker inte om rösten.


8. "Hero"  Charlotte Perrelli 5+
Låten:Här var det  en medryckande och bra låt. Och Charlotte är ju en bra artist i övrigt.
Stilen: Hon hade en alldeles för kort klänning på sig.
Showen:En mycket bra show.
Rösten: Tycker om Charlottes röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0