I lördags var det fest

I lördags var det fest. Det var min kusins son som fyllde jämna år. Det var 33 personer med på festen. Jag träffade min kusin (A), hon har jag träffat förut, och en annan kusin (L) för första gången.  Och hennes barn. Och så träffade jag farbror (Å) för första gången. Min faster från Göteborg var också där. Det var jättekul att träffa henne igen. Jag träffade henne för första gången när jag var till Göteborg i somras.
Det blev mycket god mat när man åkte hem var jag proppmätt.
Det var en bra fest.

Kommentarer
Postat av: Ann-sofi

Jag får tacka dig för att du kom på Johans fest.

Att du sedan haft trevligt och blivit mätt det är bara ett plus.

Ha en bra dag från din kusin Ann-Sofi

2008-10-02 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0