Längesen sen senaste inlägget

Oj, det var ett bra tag sen jag skrev i min blogg. Det beror bland annat på att jag har mått lite dåligt och har inte orkat skriva nåt i bloggen och sen har jag varit ute så mycket när det har varit varmt väder. Man vill ju ta vara på sommaren och inte sitta framför datorn då.

Nu har mamma varit här i några dagar och på torsdag får jag mer främmande. Jag åker med dem till piteå på fredag, ska träffa mina fastrar och ev. gå på Piteå Dansar och Ler, men inget är bestämt. Vill hellre spara pengar så att jag har råd att åka till Stockholm istället.

Ha det så bra!

Till hösten ska jag börja skärpa  mig och  skriva lite oftare igen i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0