Tjejsnack 15

Här kommer mina svar för tjejsnack 15.

Din stad

1. Vilken stad bor du i?
Luleå - världens tråkigaste stad i världens tråkigaste län.

2. Berätta om något din stad är känd för?
Jag bryr mig inte vad som är känt för Luleå, enligt mig finns det ingenting

3. Hur länge har du bott i din stad?
i 24 år- alldeles för länge

4. Vad är det bästa med din stad?
Lite vatten finns det i alla fall - Norra och södra hamn, och skärgården, men inte så där jättefint för det.

5. Vad saknar du i din stad?
Jag saknar allt, tex scen där artister kan uppträda, saluhall, vegetariska restauranger och butiker,  längre sommar och mycket mer.

Alltså är Luleå världens sämsta stad att bo i om man inte nu trivs med vintern och snö och tycker om att åka skidor med mera.

Gå till tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0