Tre i veckan v 23

Musik för mina öron

1. Hur ofta lyssnar du på musik?
ca 50-90 % av tiden som jag är hemma och då jag inte sover.

2. Hur hittar du nya sånger, albums eller artister att lyssna på?
Självklart på Youtube, finns inget annat ställe.

3. När var det senast som du köpte en CD eller digital musik-fil?
2 veckor sedan. Då beställde jag senaste CD:n med the Poodles, Raise the banner singeln med the Poodles, och 1000 miles singeln med H.E.A.T. Kan rekommendera alla skivor. Nya Poodles Cd: n är helt suveränt bra.
Köper inte så ofta skivor, ca 2 ggr per år.


Gå till Tre i veckan

Kommentarer
Postat av: Maria

När jag sitter vid datorn så lyssnar jag gärna på musik från YouTube. Men jag har svårt att hitta vad jag vill lyssna på.



Trevlig sommar, Maria

2009-06-07 @ 09:38:51
URL: http://www.mimali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0