Tunadagen 2009

Idag har det varit Tunadagen igen. Tyvärr regnade det lite grann men inte så mycket, så att det gjorde nåt. Som vanligt var det gratis hamburgare, parisare, kaffe, saft, bullar, kakor och popcorn. Ja ni som vet så är jag ju vegetarian men jag åt i alla fall en hamburgare. Kanske inte så nyttigt men ibland är det ganska så gott. Men det är inget som jag äter ofta.
Det var också lite lokal live musik, bland annat lite reagge musik. Träffade *S* där, ja vi är ju nästan grannar så vi träffas ganska ofta i alla fall.
Det är kul när  ett helt bostadsområde kan träffas på det sättet.

Jag sitter inte så ofta nu vid datorn så det blir sällan jag skriver i bloggen. Det lär inte bli så ofta framöver heller. Men jag kommer att skriva när andan faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0